08 dec 2004 | Pressmeddelande

Pressvisning av nya Porsche Center i Sätra

Inbjudan till: Pressvisning av nya Porsche Center i Sätra

Vi hälsar välkommen till pressvisning av nya Porsche Center vid Smista Allé 44 i Sätra, söder om Stockholm. Tidpunkten är onsdag den 15 december kl 09.00-11.00. Anläggningen som tagit ett år att bygga följer helt de riktlinjer som Porsche AG anger i sitt nya profilprogram. Resultatet i Sätra är en modern Porsche-anläggning som väl matchar såväl Porsche-produkternas höga kvalitet som kundernas högt ställda anspråk på service och funktion. Byggnaden på 2.300 m2 omfattar Show Room för nya och begagnade Porschar, reservdelar och tillbehör samt verkstad. Din Bil Stockholm som svarar för driften av nya Porsche Center, kommer successivt att flytta över den verksamheten från nuvarande Porsche Center på Östermalm. Fr.o.m. mitten av januari 2005 är det tänkt att Porsche-verksamheten i sin helhet är överflyttad till den nya anläggningen. Ett team på totalt 11 personer, under ledning av platschefen Stefan Hedh, kommer att göra allt för att nya och gamla Porsche-kunder skall känna sig välkomna och trivas i nya Porsche Center Stockholm. Välkomna Hans Ranestål PSE Sverige AB Tel 08-553 869 08